Interneto tiekėjai Lietuvoje | Telia internetas

Telia internetas

2017 m. vasario 1 d. „Teo“, „Omnitel“ ir „Baltic Data Center“ tapo viena įmone. „Telia Lietuva“ – teikia telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas.

Telia Lietuva yra didžiausias interneto tiekėjas Lietuvoje.
Įmonė siūlo plačiajuosčio (naudojama telefono linija), šviesolaidinio ir bevielio interneto ryšio paslaugas, išmaniąją bei internetinę televiziją. Sparčiai plečiamas šviesolaidinio interneto tinklas yra vienas sparčiausių internetų Lietuvoje ir vienas moderniausių visoje Europoje.

Telia šviesolaidinio interneto sparta siekia net iki 1 Gb/s, bei pasižymi ypatingu patikimumu.

Telia belaidis internetas leis Jums naudotis internetu ne vien namuose, bet ir beveik 3000 interneto prieigos zonų visoje Lietuvoje, naudojantis šia paslauga galėsite naršyti internete maksimalia net iki 200Mbps siekiančia sparta (4G+ LTE Advanced tinkle).

Įmonės tinklalapis: www.telia.lt

Įvertinimas

Paslaugų kokybė
  •  
Paslaugų kaina
  •  
Interneto sparta
  •  
Klientų aptarnavimas
  •  

Iš viso 55 atsiliepimų.
atsiliepimai

Atsiliepimai (55)

Iš ryto internetas veikia normaliai, tačiau, po pietų internetas pradeda strigti. Išsijungia, įsijungia gal minimum 30 kartų. Arba būna labai lėtas, net naujienų portalų neužkrauna. Ar normalu, kad ping'as 17ms?

Speedtest.net rezultatai

Įvertinimas

Paslaugų kokybė
  •  
Paslaugų kaina
  •  
Interneto sparta
  •  
Klientų aptarnavimas
  •  

Svečias | 78.58.248.121 - Telia Lietuva AB

2017m. liepos 7d., 13:32

Esu patenkintas internetu. Už ką moku, tą ir gaunu, o dar yra visokių specialių akcijų, kurių metu kaina dar labiau sumažėja, arba už tą pačią kainą, gauni didesnį greitį. Esu naudojęs Telia paslaugomis trijuose miestuose, ir visuose viskuo buvau patenkintas. Tiek interneto sparta, tiek kokybe. Nedingsta internetas, kas man labai svarbu. O kaina labai gera. Kainos - kokybės santykis yra puikus. Apačioje pridedu savo interneto greičio rezultatą. Įvedimas interneto irgi neužtruko, įvedė kitą dieną. Aptarnavimas malonus, galima skambinti iškilus, bet kokioms problemoms. Bet jų kol kas nėra, tai skambinti neteko. Rekomenduoju. O iš kitų atsiliepimų susidaro nuomonė, kad žmonės net nežino, kas yra tas internetas, ir dėl savo kaltės keikia Tellia. Atsiminkite, kad WIFI greitis yra kitoks visada, negu laidu. Geriausiam greičiui per WIFI gauti, naudokite AC standarto tinklo plokštę ir AC standarto routerį su 5GHz dažnio prisijungimu. O geriausiai naudotis laidu, tada greitis bus 100% toks, kaip nurodo Jūsų planas. DSL klientai greičio ir ryšio kokybės negauna, nes linijos senos, niekas nenori jų naujinti, nes tai yra nepelninga. O ir technologija ši po truputį miršta ir reikalinga, tik labai atokiai nuo miesto gyvenantiems gyventojams. Tokiems klientams Tellia tiekia internetą per 4G+ tinklą. Pasidomėkite galimybe turėti savo namuose puikų ir greitą internetą. Ir sėkmės visiems. :) P.S. Dėl nesusišnekėjimų su klientų aptarnavimu, tai visur visko būna, juk žmonės dirba. Ne, aš nedirbu Tellia. Tiesiog naudojuosi jų internetu trečiame mieste, kuriame gyvenu ir jų paslaugomis esu labai patenkintas. Į jų konkurentus, net žvalgytis nesinori. Įvertinant ryšio kokybę ir kainos santykį.

Speedtest.net rezultatai

Įvertinimas

Paslaugų kokybė
  •  
Paslaugų kaina
  •  
Interneto sparta
  •  
Klientų aptarnavimas
  •  

Svečias | 88.119.90.18 - Telia Lietuva AB

2017m. liepos 6d., 14:21

Lošiu lolą, lošiu ir staiga pingas iki 300m/s pakyla, nu galvoju ok, praeis, po kelių sekundžių vėl iki 250 m/s pakyla, nukillina mane ir žiūriu, kad enemy yasuo jau and rampage. Nu galvoju praeis, bet kuo toliau, tuoj dažniau internetas pradeda strigti.

Įvertinimas

Paslaugų kokybė
  •  
Paslaugų kaina
  •  
Interneto sparta
  •  
Klientų aptarnavimas
  •  

Svečias | 78.60.14.119 - Telia Lietuva AB

2017m. birželio 14d., 19:41

Viskas puiku!

Įvertinimas

Paslaugų kokybė
  •  
Paslaugų kaina
  •  
Interneto sparta
  •  
Klientų aptarnavimas
  •  

Gabrielė | 88.119.113.230 - Telia Lietuva AB

2017m. birželio 8d., 22:29

Per dieną interneto ryšys nutrūksta vidutiniškai apie 20-30 kartų. Būna kelioms sekundėms, būna ir pusvalandžiui. Bet kokia veikla, kuriai reikia pastovaus ir nenutrūkstamo interneto ryšio, yra neįmanoma. Paskambinau, patikrino ar iš jų pusės viskas ok, pasirodo viskas ten veikia, neva, puikiai. Užregistravo gedimą, atsiuntė darbuotoją "patikrinti" įrangos, tik nepaminėjo, kad už tai reikės mokėti. Negana to, tas darbuotojas "patikrinęs" įrangą pasakė, kad jokių problemų su ja nėra. Apiplėšinėja žmones vidury baltos dienos. P.S kas ieško patikimo interneto tiekėjo Vilniuje, rekomenduoju Skynet. Tris metus naudojausi, ir per visą tą laiką internetas buvo dingęs 2 kartus. Sparta tokia, kokią žadą, jokio š malimo, ir aptarnavimas puikus.

Įvertinimas

Paslaugų kokybė
  •  
Paslaugų kaina
  •  
Interneto sparta
  •  
Klientų aptarnavimas
  •  

Mantas | 78.61.159.58 - Telia Lietuva, AB

2017m. birželio 4d., 01:51