Penki (buvęs Skynet) – geriausias interneto + TV pasirinkimas Vilniaus gyventojams! UAB “Penkių kontinentų komunikacijų centras” tinklu siūlo šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV paslaugas. Kad kiekvienas Vilniaus gyventojas būtų visapusiškai aprūpintas svarbiausiomis komunikacijomis!
Penki internetas tiekiamas tik Vilniaus miestui. Penki tinklas aprėpia daugumą Vilniaus miesto mikrorajonų: Šeškinę, Fabijoniškes, Pašilaičius, Viršuliškes, Justiniškes, Lazdynus, Karoliniškes, Žvėryną, Žirmūnus, Pilaitę, Antakalnį, Baltupius, Jeruzalę, Naujamiestį, Santariškes, Šnipiškes. Paslaugų paketai reguliariai atnaujinami, kad patenkintų išmanaus ir sutaupyti norinčio vilniečio poreikius.
Tv paslaugos
Penki (buvęs Skynet) siūlo labai platų kanalų pasirinkimą, kad kiekvieno poreikiai būtų patenkinti. Jeigu esate užsisakęs šios įmonės interneto paslaugas – galite naudotis ir internetinės televizijos galimybėmis.
Pagrindiniame rinkinyje yra daugiau nei 60 kanalų, kurie leis domėtis Europos ir pasaulio aktualijomis iš pačių pirmų lupų. Penki siūlo ne tik sukomplektuotus paslaugų paketus, tačiau ir daug interaktyvių papildomų paslaugų, kurios TV žiūrėjimui suteiks dar daugiau malonumo. Atidėkite transliaciją, koreguokite garso takelius, įsijunkite subtitrus, žiūrėkit filmus HD formatu, naudokitės youtube.com bei kitais interneto kanalais, kurie televizijai suteikia dar daugiau išmanumo bei funkcionalumo.
Interneto paslaugos
Penki yra pati pirma interneto paslaugas Lietuvoje teikianti įmonė, kuri suteikė galimybę naudotis šviesolaidiniu internetu. Tai – pats greičiausias ir stabiliausias interneto tipas, kuris leidžia Vilniaus gyventojams nepergyventi dėl lėtumo arba strigimo.
Internetas gaunamas optiniais kabeliais, kurie atvedami iki daugiabučio laiptinės arba iki konkretaus buto. Būtent antrasis variantas suteikia galimybę mėgautis dar geresniu internetu, tad pasidomėkite, ar techninės galimybės yra įgyvendinamos. Taip pat atidžiai vertinkite Penki siūlomus interneto planus. Penki siūlo interneto planus, kurių greitis vyrauja nuo 100 Mb/s iki 1 Gb/s.
Kartu su interneto planu užsisakykite ir TV paslaugas. Bendras planas – maža kaina, tad rinkitės tai, kas yra patikrinta.
Penki galimybės patenkins kiekvieno vilniečio poreikius.
http://www.internetasjums.lt/ – vieta, kurioje galite rasti reikalingą informaciją apie Penki paslaugas. Skundai, atsiliepimai ir įvertinimai leis susidaryti nuomonę apie paslaugų kokybę bei apsispręsti, ar Penki paslaugos tenkina jūsų poreikius. Rinkitės geriausius!
Vartotojas - kovo 31, 2023 @ 12:21
Siūlau per kilometrą apeiti šita KONTORA (kitokio žodžio negaliu parinkti)! Nes kol jiems moki yra viskas tvarkoj, bet kai nori išeiti pas kita tiekėją, tada ir prasideda visas įdomumas. Sutarties nutraukti be netesybų negali, telefonų vadybininkas atšauna: geriau mokėk, nes netesybos brangiau apsieis. Alternatyvu nesiūlo, nusprendė kad nuo šiol moki tiek ir viskas. Sutartis pratęsia be tavo sutikimo ir kokioms nori sąlygomis. Vadybininko atsakymas: tokios paslaugos neteikiam ir mes neprivalom. Tiesiog NEREKOMENDUOJU!
Siūlau per kilometrą apeiti šita KONTORA (kitokio žodžio negaliu parinkti)! Nes kol jiems moki yra viskas tvarkoj, bet kai nori išeiti pas kita tiekėją, tada ir prasideda visas įdomumas. Sutarties nutraukti be netesybų negali, telefonų vadybininkas a
S. - sausio 18, 2023 @ 09:49
Niekada nesirinkti,kainas kelią neperspeja,programas keičia
and - gruodžio 6, 2022 @ 11:14
Nesilaiko sutarties. Degeneratai, ilgalaikiam klientui likus porai men, veinasaliskai keicia salygas i blogesnes ir taip praranda klienta. Be to dar apderge savo reputacija del centu.
kadokas - spalio 11, 2021 @ 20:33
baudas skiria iš lempos, nors tai nenurodyta sutartyje.
internetas lėtas, geriausiu atveju 50-62% nu sutartyje nurodyto greičio.
Klientų aptarnavimo telefonu prisiskambinti – iššūkis! o jeigu ir prisikabinti, papūgos atsakinėja pagal išmoktą šabloną nesigilindamos į pretenzijas.
baudas skiria iš lempos, nors tai nenurodyta sutartyje.
internetas lėtas, geriausiu atveju 50-62% nu sutartyje nurodyto greičio.
Klientų aptarnavimo telefonu prisiskambinti – iššūkis! o jeigu ir prisikabinti, papūgos atsakinėja pagal išmoktą ša
Remigijus - rugpjūčio 4, 2021 @ 08:03
Patinka
Klientas - birželio 4, 2021 @ 10:57
Naudojausi jų paslaugomis 11 metų. Pardaviau būtą ir norėjau nutraukti sutartį, bet gavau neigiamą atsakymą, kadangi iki jos pabaigos dar likdavo 4 mėn. Sutikau perkelti paslaugas, bet praėjus dviems mėnesiams vis dar negaliu to padaryti. Kiekvieną kartą, kai skambinu man yra žadoma, kad patikslins informaciją ir perskambins, bet nei vieno skambučio dar nesulaukiau. Taigi jau porą mėnesių nesinaudoju paslaugomis, bet priverstas už jas mokėti.
Naudojausi jų paslaugomis 11 metų. Pardaviau būtą ir norėjau nutraukti sutartį, bet gavau neigiamą atsakymą, kadangi iki jos pabaigos dar likdavo 4 mėn. Sutikau perkelti paslaugas, bet praėjus dviems mėnesiams vis dar negaliu to padaryti. Kiekvieną
Kornelijus - birželio 3, 2021 @ 13:05
Pakele kainas, nesulaiko sutarties. Bukite atsargus pries pasirasydami keliu metu sutarti, tai negarantuoja kad bus tokia kaina kokia yra sutartyje.
Mantas - balandžio 13, 2021 @ 19:27
Naudojausi 3metus, viskas puikiai. Iškilus nesklandumams visada sulaukdavau pagalbos telefonu. O nesklandumus sukeldavau pats, tad pagalbos centras puikiai atsakė į visus klausimus apie keletos įrenginių pajungimą ir nustatymų konfigūravimą.
Naudojausi 3metus, viskas puikiai. Iškilus nesklandumams visada sulaukdavau pagalbos telefonu. O nesklandumus sukeldavau pats, tad pagalbos centras puikiai atsakė į visus klausimus apie keletos įrenginių pajungimą ir nustatymų konfigūravimą.
Darius - vasario 14, 2021 @ 17:34
Sveiki,
Aptarnavimas ir kokybė žemiau 0. Pusė sausio mėnesio neturėjau interneto ir TV, į registarvimus pagalboje, neatsakinėjo į el. laiškus dėl problemos jokio atsakymo. Prisiskambinus tik pažadai, problema buvo išspręsta tik per 14 dienų. SLA – 14 dienų, jei tinka toks vėlinimas galite naudotis, aš planuoju nutraukti sutartį su visiškai nepatikima įmone. Įverinimas didelis „-„.
Darius
Sveiki,
Aptarnavimas ir kokybė žemiau 0. Pusė sausio mėnesio neturėjau interneto ir TV, į registarvimus pagalboje, neatsakinėjo į el. laiškus dėl problemos jokio atsakymo. Prisiskambinus tik pažadai, problema buvo išspręsta tik per 14 dienų. SLA R
Loreta - birželio 5, 2020 @ 08:33
Pastoviai skambinu dėl interneto, jis “slenka vėžlio žingsniu“, arba visai neveikia. Paskambinu, dar būnu aprėkta vieno darbuotojo, kuris mandagumu nepasižymi. Š.m. gegužės 31d. kalbėjau su darbuotoju telefonu, kuris kaip visada pasiūlė perkrauti sistemą. Pasiūlė kitą dieną , kad atvyktų meistras. Sutarėm. Meistras paskambino kitą dieną ir pasakė,kad susirgo, korona virusas negali atvažiuoti. O jis tik vienas darbuotojas? Kek galima? Man toks internetas nereikalingas. Pavargau nuo skambinėjimų jums.
Pastoviai skambinu dėl interneto, jis “slenka vėžlio žingsniu“, arba visai neveikia. Paskambinu, dar būnu aprėkta vieno darbuotojo, kuris mandagumu nepasižymi. Š.m. gegužės 31d. kalbėjau su darbuotoju telefonu, kuris kaip visada pasiūlė perkrauti sis
Veronika - sausio 27, 2020 @ 00:08
Viskas labai blogai, internetas ir televizija pastoviai stringa, su klientų aptarnavimo skyriumi susisiekti neįmanoma.
Nesvarbu - rugsėjo 26, 2019 @ 03:36
As taip pat naudojuos 10metu… si menesi jau antra karta dingsta ir tai pradeda erzint… pasibaigus sutarciai, atsisakysiu tokios paslaugos. Seniau buvot pavyzdys kituems, dabar nesusitvarkot su kokybe…
Lukas - rugpjūčio 21, 2019 @ 17:25
Viskas yra labai blogai, pradedant nuo aptarnavimo ir baigiant kokybe. Internetas prastas, lyginant su konkurentais tai vienas praščiausiu kainos ir kokybės atžvilgiu. Pastoviai stringa, paskambini į pagalbos centrą ir išgirsti pastoviai tą pačią frazę „Perkraukite routerį“ čia jiems atrodo kad perkrovimas išsprendžia visas problemas. Televizija – priedelis su antena iš balkono geriau rodo, nei jų televizija. Buvom klientai 10 metų, dabar bėgam iš šito laivo, nes nebeįmanoma kentėti. Atsisakėm interneto ir susitarėm, kad savaitę internetas bus dar, kol pasikeis tiekėjas. Atjungė internetą antrą savaitės dieną. Vat taip jie laikosi savo pažadų. Labai gailiuosi, kad daug kam siūliau šiuos tiekėjus. Bandysiu visus atkalbėti, kuriems siuliau.
Viskas yra labai blogai, pradedant nuo aptarnavimo ir baigiant kokybe. Internetas prastas, lyginant su konkurentais tai vienas praščiausiu kainos ir kokybės atžvilgiu. Pastoviai stringa, paskambini į pagalbos centrą ir išgirsti pastoviai tą pačią fra
Raimonda - balandžio 3, 2019 @ 22:22
Kabelinės įrašymas stringa pastoviai! Už ka mokam pinigus!??!? Pati prasčiausia kokybė!!
Emilis - kovo 19, 2019 @ 20:15
Nebemalkit sudo!!! Kam zadet jei niekas nesikeicia!!! Sako routeri reik pakeist bet tai mokama? Kas cia per garazine kontora?neduodat paslaugu tai uz ka jums moketi?uzdusinsiu jus juristais ir uz ta sugaista laikotarpi jus kompensacija ismokesite
Nebemalkit sudo!!! Kam zadet jei niekas nesikeicia!!! Sako routeri reik pakeist bet tai mokama? Kas cia per garazine kontora?neduodat paslaugu tai uz ka jums moketi?uzdusinsiu jus juristais ir uz ta sugaista laikotarpi jus kompensacija ismokesite
Migle - kovo 19, 2019 @ 20:01
Savaitę būna stringa televizija, kad neįmanoma jos žiūrėti.. Moki nežinia už ką, pastovios problemos su televizija ir internetu.. O kai reikia pagalbos prisiskambinti į klientų servisą neįmanoma ar jeigu prisiskambini pasako, kad nieko padėti negali..
Savaitę būna stringa televizija, kad neįmanoma jos žiūrėti.. Moki nežinia už ką, pastovios problemos su televizija ir internetu.. O kai reikia pagalbos prisiskambinti į klientų servisą neįmanoma ar jeigu prisiskambini pasako, kad nieko padėti negali.
Donatad - kovo 19, 2019 @ 18:38
Gaidziu gaidys. Stringa neatsisukineja kanalai dienos ar vakaro metu o apie koke pvz antradienis 2h nakties net nesvajokit.
p - kovo 3, 2019 @ 13:45
q
Digna - vasario 8, 2019 @ 18:36
Jokios pagalbos is technines grupes privatiems klientams tada kada labiausiai reikia. Ar cia jusu taip vadinamas GOOD CUSTOMER SERVICE?
Olga - sausio 26, 2019 @ 00:30
Sveiki, istikruju noreciau padekoti, Jusu kliento aptarnavimu, pradziai su vyruku ir mergina su kuria kalbejau, o nuo to vaikino kuris atvyko pas mane i namus, likau soke, jis i visus mano durnus klausimus atsake, viska paaiskino , viska nustate, viska papasakojo kodel gali buti problema ir ka daryti! Aciu! Likau tikrai patenkinta Jusu kliento aptarnavimu!:) skambinau is numerio +37060547963 , turetumet matyt kam perduot siuos gerus zodzius!
Sveiki, istikruju noreciau padekoti, Jusu kliento aptarnavimu, pradziai su vyruku ir mergina su kuria kalbejau, o nuo to vaikino kuris atvyko pas mane i namus, likau soke, jis i visus mano durnus klausimus atsake, viska paaiskino , viska nustate, vis
tomas - gruodžio 13, 2018 @ 12:38
Esu Skynet klijentas jau 15 metų. pastaroju metu kokybė tragiška. požiuris į klijenta napriimtinas.
Tyčiojasi į akis. klijentų aptarnavymą vertinčiau su minusų
Iškylo problemų tai net nesiteikia atsakyti į laišką.
Alina - gruodžio 4, 2018 @ 18:02
Skynet’u naudojausi jau 15 metų. Ir aiškiai matau, kaip viskas pilnu greičiu prastėja. Visai nepatikima.
Mantas - lapkričio 21, 2018 @ 10:18
Manau tik pakartosiu. Internetas nėra toks spartus kaip norėtųsi, mobilus geriau krauna. Taip pat dažnai atsijungia. Televizija taip pats striginėja, bet ne taip dažnai. Atsukimas tragiškas. Aptarnavimas absurdiškas, jei prisiskambini “skambinkite meistrui” meistras “skambinkite vadybininkui” vadybininkas “skambinkite meistrui ir nusipirkti nauja įranga”. Visiem dzin ant kliento. Jokio supratimo, pagarbos ir pagalbos.
Manau tik pakartosiu. Internetas nėra toks spartus kaip norėtųsi, mobilus geriau krauna. Taip pat dažnai atsijungia. Televizija taip pats striginėja, bet ne taip dažnai. Atsukimas tragiškas. Aptarnavimas absurdiškas, jei prisiskambini “skambinkite me
Viaceslav - spalio 16, 2018 @ 15:58
Viskas kaip ir gerai bet operatoriai sulo viena daro kita pasiule man pratest sutarti el. pašto o vietoi sutartes atsiunte man saskaita 23 eurus kaip as visada mokejau 13
ALEKSANDR - birželio 28, 2018 @ 01:17
Sveiki , interneto kaina 6.50 euro/men greitis 100/100 Mbps per akis uztenka ant 3 tv ir 8 kompu ,
1. routeri turite tureti savo o ne imti is tekejo
2. internetas skaitosi kaimyskai geras , jai tekejas gali teikti jusu adressu sparta 600Mbps iki 1GBPS (tada uztenka ir 100/100 Mbps ) dirbs stabiliai , tai reiske kad iki jusu laiptines ateina sparta 1-10 GBPS.
3. del tv : kodel stringa ? todel ar serverei ju stringa ar jusu internetas neatitinka 2.punktui
4. neklausikyte tekejo pasaku ,neimkite jokios nuomojamos irangos turekite nuosava , koks nebe butu tekejas
5. kainos : a. cgate.lt 100/100 Mbps 6.50 euro/men
b . skynet.lt 100/100 7 eur/men reikia tikrinti pagal adressa ) TECHNOLOGIJA GPON/ LAN
c. telia.lt 100/100 7.90 euro/men TECHNOLOGIJA GPON
d. balticum.lt 100/100 7 euro/men ( vilniaus apsk.) LAN
e. init.lt 100/100 4.99 eur/men (trakai, lentvaris,vilnius) TECHNOLOGIJA GPON
F . ETANETAS.LT 100/100 X.XX EUR/MEN ( MAPS.LT ) LAN
H. SPLIUS.LT TIKRINAM PAGAL ( MAPS.LT )
KURIU NE PARASIAU REIKIA TIKRINTI PAGAL VIETOVE
6. ROUTERIU KAINOS MAX EURO
TP-Link TL-WR841N 2.4 GHZ 100/100 MBPS 14.50 EURO
TP-Link Archer C2 2.4 GHZ/ 5 GHZ 1000/1000 MBPS 32.00 EURO
IR GALVOS SKAUSMU BUS MAZIAU , SUTAUPISITE SAVO NERVUS
DEL KLAUSIMU KREIPKITES:
+37068411409
ALEKSANDR , DEL KOKYBES KLAUSIMU 7-20 VAL.
Sveiki , interneto kaina 6.50 euro/men greitis 100/100 Mbps per akis uztenka ant 3 tv ir 8 kompu ,
1. routeri turite tureti savo o ne imti is tekejo
2. internetas skaitosi kaimyskai geras , jai tekejas gali teikti jusu adressu sparta 600Mbps iki 1GBP
Skynet auka - birželio 13, 2018 @ 05:56
Niekam nerekomenduoju. Stai jau kuri karta nuo 6 ryto nebegaliu dirbti, nes nera interneto. Prisiskambinti kam nors is skyneto neimanoma, reikia laukti 8 ryto ir GAL tada kas nors atsilieps is 10 karto ir prades pasakoti nesamones, aiskinti kaip perkrauti pc ar routeri.
Toks s ant pagaliuko netinka nei darbui nei laisvalaikiui
Niekam nerekomenduoju. Stai jau kuri karta nuo 6 ryto nebegaliu dirbti, nes nera interneto. Prisiskambinti kam nors is skyneto neimanoma, reikia laukti 8 ryto ir GAL tada kas nors atsilieps is 10 karto ir prades pasakoti nesamones, aiskinti kaip perk
Andrius - balandžio 29, 2018 @ 14:28
viskas yra blogai.
Antanas - kovo 10, 2018 @ 13:56
Internetas veikia labai lietai! Už ka mokame tokie pinigai? Kodel nevykdate tvarkingai sutari? Kreipsimes kur nors auksciau, eigu padėtis nekeis!
Svečias - gruodžio 5, 2017 @ 15:15
Internetas vis užlūžinėja kelioms minutėms.
Televizija yra išvis tragiška. Atsukimo funkcija 80% laiko neveikia, stringa, vis rašo, kad techninia nesklandumai, plius be galo nepatogi.
Apie aptarnavimą išvis nėra ką kalbėti, vadybininkams visiškai nesvarbu kas vyksta, 0 pagalbos, pagarbos ar elementaraus išmanymo.
Jie net specialiai neleidžia Teliai „įeiti“ į mūsų teritoriją, todėl turime tik šį pasirinkimą.
NIEKADA NIEKADA nesirašykit jokių sutarčių su šiuo tiekėju.
Internetas vis užlūžinėja kelioms minutėms.
Televizija yra išvis tragiška. Atsukimo funkcija 80% laiko neveikia, stringa, vis rašo, kad techninia nesklandumai, plius be galo nepatogi.
Apie aptarnavimą išvis nėra ką kalbėti, vadybininkams visiškai nes
Svečias - liepos 17, 2017 @ 14:39
Sutarčiai artėjant prie pabaigos, o ir jai pasibaigus, prasideda problemos. Problemų nesprendžia, nes pagrindinis tikslas – priversti klientą pasirašyti naują sutartį, įprašyti meistrą į namus ir parduoti išnuomoti naują įrenginį, nes senas galbūt sugedo (naują įrenginį aišku pigiau gauti, o gal ir nemokamai, pasirašant naują sutartį :D).
Žodžiu, postsoviet šaraškino kontorėlė. Nereaguoja į pastabas ir kaltina klientą arba įrangą net pateikiant jiems įrodymus, kad jų DNS ar kiti servisai neaktyvūs. Niekada daugiau… Aj, beje, čia apie Internetą, apie televiziją iš vis tyliu… Apie striginėjimus ir savaitgalinius nulūžimus galima ilgai kalbėti… bet ypatingo dėmesio nusipelno jų išmaniosios televizijos vartotojo sąsaja – tokio „vėžlio“ nesuprogramuotų net studentai: nereaguoja į pasirinkimus, EPG perkraudinėja minutėmis (dėl ko jo tiesiog nebenaudoji), atsukimo ir archyvo paslauga dažniausiai neįmanoma naudotis…
Daugiau niekada, sėkmės liekantiems.
Sutarčiai artėjant prie pabaigos, o ir jai pasibaigus, prasideda problemos. Problemų nesprendžia, nes pagrindinis tikslas – priversti klientą pasirašyti naują sutartį, įprašyti meistrą į namus ir parduoti išnuomoti naują įrenginį, nes senas gal
Lina - kovo 3, 2017 @ 21:49
Buvau ju klientas ir del nekokybiskos televizijos transliavimo ir pastoviai dingstancio interneto teko sutarti nutraukti anksciau laiko. I mano pateiktus prasymus nutraukti sutarti jie nereagavo , teko kreitis i rysiu reguliavimo tarnyba ir tik tada sutartis buvo nutraukta.
Kas liecia televizija – pastoviai stringa, pakimba , kartais po 3 paras negali ziureti nei vieno kanalo, jiems paskambinus arba isgirsti kad problema zinoma ir sprendziama, arba vis zada isspresti, padeti ir …… nieks nesikeicia. Internetas irgi dingineja – kasdien po 20-30 min., labai dazni jo pakibimai.
Nuosirdziai patariu nesusigundyti ju mazomis kainomis, nes paslaugu kokybe isties tragiska.
Buvau ju klientas ir del nekokybiskos televizijos transliavimo ir pastoviai dingstancio interneto teko sutarti nutraukti anksciau laiko. I mano pateiktus prasymus nutraukti sutarti jie nereagavo , teko kreitis i rysiu reguliavimo tarnyba ir tik tada
Skynet klientas - sausio 23, 2017 @ 13:02
Interneto sparta tikrai gera, dažniausiai atitinka arba būna netoli nurodytos ribos pasirinktam plane. Pati kokybė galėtų būt ir geresnė. Pavyzdžiui prieš plano pabaigą internetas pradėjo striginėti. Iš klientų aptarnavimo pusės minusas toks, kad nemėgsta prisiimt kaltės, jei kas blogai, kol neišsireikalauji patikros.
Interneto sparta tikrai gera, dažniausiai atitinka arba būna netoli nurodytos ribos pasirinktam plane. Pati kokybė galėtų būt ir geresnė. Pavyzdžiui prieš plano pabaigą internetas pradėjo striginėti. Iš klientų aptarnavimo pusės minusas toks, kad nem
Vitalijus - spalio 7, 2016 @ 09:16
Ir cia tas pats kaip su Cgate. Nei normalios televizijos nei gero interneto. Dar internetas puse bedos, bet kas liecia TV…tokio apsurdo nemaciau. Sudarai sutarti po kurio laiko kanalai pereina i mokamus ir nuolatos nesijaucia. Zodziu isdurineja. O kaip priremi prie sienos, na tai ka tada atleiskite galite nutraukti sutarti ..netesybu nereiks moketi. Melagiai ir dar karta melagiai.
Ir cia tas pats kaip su Cgate. Nei normalios televizijos nei gero interneto. Dar internetas puse bedos, bet kas liecia TV…tokio apsurdo nemaciau. Sudarai sutarti po kurio laiko kanalai pereina i mokamus ir nuolatos nesijaucia. Zodziu isdurineja
Laura - gruodžio 28, 2015 @ 13:47
Esu labau nusivylusi skynet paslaugomis,tiek internetu,tiek televizija.Vadybininku aptarnavimas-apgailetinas,net neatraso elektroniniu pastu i laiskus.Pirmus puse metu kas menesi neteisingas saskaitas rase, internetu ir televizija nuo pirmu dienu negalima naudotis.Meistrai atvyke nieko nesuranda.Mobilus internetas veikia geriau,nei skynet.
Esu labau nusivylusi skynet paslaugomis,tiek internetu,tiek televizija.Vadybininku aptarnavimas-apgailetinas,net neatraso elektroniniu pastu i laiskus.Pirmus puse metu kas menesi neteisingas saskaitas rase, internetu ir televizija nuo pirmu dienu neg
Naudojausi - spalio 12, 2015 @ 06:23
Skynet kaip muse prie ****, neatsikratysi. Jei nutraukete sutarti tai butinai pasimkite sutarties nutraukimo popieriuka nes kad ir internetas atjungtas po keliu menesiu jie jums pajungs ir atsius saskaita
Tokio nesazinųngo elgesio daugiau niekur nerasite jau nekalbant apie tai kad mokate uz 100mb gaunate vos vos 13mb per sek
Skynet kaip muse prie ****, neatsikratysi. Jei nutraukete sutarti tai butinai pasimkite sutarties nutraukimo popieriuka nes kad ir internetas atjungtas po keliu menesiu jie jums pajungs ir atsius saskaita
Tokio nesazinųngo elgesio daugiau niekur ner
Vartotojas - spalio 1, 2015 @ 06:30
Turėjau daug nesusipratimų su mokėjimais. Kol butą remontavau pristabdžiau sutartį su jais, kad mokėt nereiktų, bet jie vistiek man skaičiavo mokestį mėnesinį. Kai pamačiau tai paskambinau jie atsiprašė dėl įsivėlusios klaidos. Po mėnesio gaunu laišką iš skolų išieškojimo agentūros kad esu skoloj nebūtą sumą + suma skolų agentūrai. Vėl paskambinu skynet interneto tiekėjams, vėl aiškinamės puse valandos ir taip po to dar 2 kartus, taip pat jie tuo metu dar ir netiekia interneto. Su jokia kita administracija tiek rūpesčių neturėjau, esu nepatenkintas paslaugomis.
Turėjau daug nesusipratimų su mokėjimais. Kol butą remontavau pristabdžiau sutartį su jais, kad mokėt nereiktų, bet jie vistiek man skaičiavo mokestį mėnesinį. Kai pamačiau tai paskambinau jie atsiprašė dėl įsivėlusios klaidos. Po mėnesio gaunu laišk
Tautvydas - birželio 15, 2015 @ 05:41
Pasikeičiau interneto tiekėją (ankstesnio neminėsiu dėl korektiškumo) ir esu labai patenkintas interneto kokybe. Plano pasirinkimas ir pajungimas praėjo labai sklandžiai, sąskaitos atsiunčiamos el.paštu ir gaunu priminimą sms žinute. Viskas laiku, tvarkingai.
Su klientu aptarnavimu susidurti teko tik vieną sykį, tad išvadas daryti anksti. Tą vieną sykį maloniai ir paprastai paaiškino kur gali būti bėdos ir nuo to laiko viskas gerai.
Esu labai patenkintas nors ir moku 1eur(čia rimtai, tik toks skirtumas) daugiau nei ankstesniam tiekėjui, bet čia bent jau gaunu kas buvo žadėta (su ankstesniu tiekėju buvo bėdų dėl interneto spartos)
Pasikeičiau interneto tiekėją (ankstesnio neminėsiu dėl korektiškumo) ir esu labai patenkintas interneto kokybe. Plano pasirinkimas ir pajungimas praėjo labai sklandžiai, sąskaitos atsiunčiamos el.paštu ir gaunu priminimą sms žinute. Viskas laiku, tv